I: Cum va pot contacta?

R:Suntem la dispozitia dvs. si incercam sa va raspundem la orice intrebare. Ne puteti suna la numarul de telefon 0374 088 060, sau ne puteti trimite un e-mail la adresa comenzi@ortoplusph.ro 

 

I: Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

R: Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi casuta de cautare din partea dreapta sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. De asemenea, puteti folosi sectiunea categorii de produse afisata pe site in partea stanga, dupa care veti gasi tot in partea stanga a paginii diferite filtre de cautare in functie de categorie, producator, pret si caracteristici.

 

I: Preturile afisate pe site sunt cele finale?

R: Da, preturile afisate in magazinul nostru online sunt cele finale, fara alte taxe in plus. Toate preturile contin TVA. Pentru livrarea prin curier rapid, pentru comenzi mai mici de 300 RON, veti plati in plus transportul coletului.

I: Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

R: Pentru a face cumparaturi pe acest site, nu este neaparat necesar sa va creati un cont de utilizator. Dar contul de utilizator inregistrat va ofera mai multe avantaje, printre care: finalizare mai rapida a viitoarelor comenzi, posibilitatea de a crea liste de produse favorite, adrese diferite pentru facturare si livrare, etc.

 

I: Trebuie sa astept sa fiu sunat pentru confirmarea comenzii?

R: Nu, comanda se considera confirmata atunci cand exista o confirmare verbala (prin telefon) sau electronica (prin e-mail) din partea noastra.

 

I: Beneficiez de transport gratuit daca valoarea comenzii depaseste o anumita suma?

R: Da, beneficiati de transport gratuit pentru comenzi mai mari de 300 RON, in limita a 20 km distanta de orasele in care livreaza curierul. Pentru orice intrebari sau nelamuriri, va rugam sa luati legatura telefonic cu unul din reprezentantii nostri si acesta va poate comunica daca indepliniti conditiile pentru a beneficia de transport gratuit pentru comanda dvs.

 

I: Pot modifica/anula o comanda plasata?

R: In cazul in care doriti sa modificati/anulati o comanda, va rugam sa ne contactati telefonic, prin e-mail raspunzand la e-mailul de confirmare pe care l-ati primit, sau folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti gasi in mesajul de confirmare a comenzii care a fost trimis la adresa dvs. de e-mail.

 

I: Doresc sa cumpar pe persoana juridica. Este posibil?

R: Da, site-ul nostru onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti aceste informatii la inregistrare sau in formularul de comanda (la adresa de facturare).

 

I: Cand imi livrati coletul?

R: Coletul pleaca de la noi in aceeasi zi, daca faceti comanda pana la ora 15:00. Comanda va ajunge la dvs. in maximum 48 de ore prin curier rapid, de obicei in decursul zilei urmatoare. Dupa ce ati facut comanda, veti primi in e-mail toate informatiile referitoare la stadiul comenzii, si doar in cazul in care sunt probleme sau neclaritati veti fi contactat telefonic de catre un reprezentant.

 

I: Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

R: Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea “Informatiile mele”, disponibila in sectiunea “Contul meu”.

 

I: In ce conditii se pot returna produsele?

R: Va rugam sa consultati politica de retur.