Ce fac daca nu mai doresc un produs?

Poti solicita returnarea unui produs in maxim 14 zile lucratoare de la data la care ai primit comanda.

Pentru returnarea unui produs trebuie sa fie indeplinite urmatoarele conditii:

•         Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare

•         Produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);

•         Produsele returnate sunt din acelasi lot si sunt in stocul curent de marfa al vanzatorului

•         Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale

•         Produsele nu prezinta defectiuni, urme de lovire sau deteriorare

•         Produsele nu depasesc termenul de 14 de zile de la data achizitiei

•         Produsele sunt in termenul de valabilitate

 

Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:

•         In cazul in care prezinta semne vizibile de utilizare

•         Eticheta ambalajului este deteriorata sau lipseste

•         Nu se afla in ambalajul in care a fost achizitionat

 

In conformitate cu legea in vigoare, ORTOPLUS PHARMA SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid.

Pentru retur, se va completa integral formularul de retur, document ce va este inclus in fiecare colet livrat catre client, se va returna, impreuna cu factura si produsul sau produsele ce se doresc a fi returnate. Costurile returului sunt suportate de catre client.

Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului".

In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat in ambalajul original, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Dumneavoastra. Potrivit dispozitiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000, produsele farmaceutice livrate nu pot face obiectul denuntarii unilaterale a contractului, intrucat, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapid. Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original. Prin deschiderea ambalajelor individuale in care au fost livrate produsele comandate inseamna ca sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare si ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor Dumneavoastra.

 

Ce fac daca in colet gasesc un produs cu defecte?

Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci esti obligat sa nu utilizezi produsul in scopul in care acesta a fost achizitionat. Produsul va fi returnat in ambalajul original impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.

 

Cum pot anula o comanda?

Daca doresti sa anulezi o comanda, da mail la office@ortoplusph.ro sau comenzi@ortoplusph.ro si precizeaza ca doresti sa reziliezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare. Comanda poate fi anulata in maxim 3 ore de la configurarea ei. Daca se depaseste perioada de 3 ore, clientul va achita contravaloarea transportului.